Tuesday, July 27, 2010

ေျပာင္းလဲျခင္း

အရာအားလုံးဟာ အခ်ိန္ေရြ႕ရွားလာတဲ့အမၽွ ေျပာင္းလဲလာပါတယ္....ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တဲ့ အရာေတြ ျဖစ္ခဲ့တာလည္းရွိသလုိ..မျဖစ္ခ်င္တဲ့အရာေတြ ျဖစ္ေနတာလည္း ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္...မေမ်ာ္္လင့္ထားတဲ့အရာေတြထဲမွာ က်မရဲ႕အေမ ဆံုးသြားခဲ့ပါတယ္...က်မက အသက္ငယ္ငယ္ေလးနဲ႔႔ အေမမရွိဘဲ ေနထုိင္ရမယ္လုိ႔ မစဥ္းစားမိခဲ့ပါဘူး...ဒါေပမဲ့ အဲဒါကအမွန္တကယ္ ၾကံဳေတြ႔လာရပါတယ္...အေဖ အေမ မရွိဘဲ ေနထုိင္ေနရတဲ့ လူေတြရဲ႕ ခံစားခ်က္ကုိ ဟုိတုန္းက မခံစားမိခဲ့ဖူးပါဘူး... စိတ္မေကာင္းဘဲ ျဖစ္ခဲ့တာပါ... အခု က်မ တကယ္ခံစားရတဲ့ အခါမွာ ဘယ္အရာ...ဘယ္စကားလံုးကမွ အစားထုိးလုိ႔မရပါဘူး...က်မအေမတြက္ က်မ ဘာမွ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ မလုပ္ေပးနုိင္ပါဘူး...အခုအခိ်န္ထိပါ... အေမမရွိေတာ့တဲ့အခ်ိန္မွာ က်မမွာ အိမ္လည္းမရွိေတာ့သလုိပါပဲ... ေနရာတုိင္းက ဧည့္သည္လုိျဖစ္ေနပါတယ္...ေလာကၾကီးက မေကာင္းပါဘူး... က်မ အေမကုိ က်မ ဘာမွ မလုပ္ေပးနုိင္ခဲ့ပါဘူး...က်မက သမီးအလီမၼာ စာရင္းထဲမွာ မပါ ပါဘူး...ကုိယ္လုုပ္ခ်င္တဲ့ အရာတစ္ခုအတြက္ သူမ်ားကို စိတ္ဒုကၡေရာက္လည္း ေရာက္ပါေစ ဆုိတဲ့ စိတ္က က်မ အေမ မေသဆံုးခင္အခ်ိန္ထိ က်မမွာ ရွိေနခဲ့ပါတယ္...က်မသိပ္ကုိ ေမာက္မာခဲ့ပါတယ္...တျခားလူေတြအေပၚမွာလည္း... အေမ ဆုံးသြားတဲ့အခ်ိန္မွာ ...က်မ မွာဘာမွမရွိေတာ့ပါလားလုိ႕ ခံစားမိပါတယ္... ဟုိတုန္းကတည္းက က်မမွာ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းေကာင္းမရွိပါဘူး...က်မ အေမက က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းပါ...အရာအားလုံးကုိတုိင္ပင္လုိ႕ ရတယ္...က်မ ကို္ယ္က်မ လူသားအသစ္စက္စက္ၾကီးလုိပါပဲ...



1 comment:

Pecinta bola said...

Thanks for your article brother

Http://bk8login.asia
Http://hoki88.shop
Http://vodkapoker.one
Http://momo4d.bid

Discovery